Είναι η πρώτη σελίδα Google το βασικό ζητούμενο μιας ιστοσελίδας; Το άρθρο αφορά γενικά τη προώθηση μιας ιστοσελίδας αλλά επικεντρώνεται στη νούμερο ένα μηχανή αναζήτησης.
Ο σκοπός κατασκευής μιας ιστοσελίδας είναι η προώθηση. Είτε η εταιρική προώθηση, είτε η ατομική. Η διαδικτυακή παρουσία ακόμα και της μικρότερης εταιρίας είναι πλέον απαραίτητη. Τα οφέλη είναι πολλά και τα κόστη ελάχιστα μπροστά στα έσοδα που μπορούν να έρθουν.
Οι βασικές προωθήσεις
Για να καταφέρετε να εμφανιστείτε στο κοινό σας, υπάρχουν κάποια στάνταρ βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε. Ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επί πληρωμή προωθήσεις είναι μερικά από αυτά.
Μπορεί τα Social Media και κυρίως το Facebook και το Instagram να βρίσκονται για τα καλά στη ζωή μας, αλλά κακά τα ψέματα. Πρώτα θα ψάξεις στοχευμένα στη Google και μετά στο Facebook.
Google Way
Για να σας δει κόσμος μέσω Google υπάρχουν δύο βασικότατοι τρόποι. Το SEO και τα Adwords. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι αλλά καλύτερα ας επικεντρωθούμε στους βασικότερους.
SEO
Περιεχόμενο
Το SEO (Search Engine Optimization) αποτελεί το παραδοσιακό τρόπο βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης. Για να πετύχεις μια καλή κατάταξη στη Google, είναι πραγματικά απαραίτητο. Τι είναι αυτό το SEO όμως; Η ακριβής μετάφραση είναι «Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης».
Στην ουσία, έχει να κάνει καθαρά με το περιεχόμενο σας. Η Google, πλέον -και καλά κάνει κατά τη γνώμη μας- απαιτεί το σωστό περιεχόμενο. Δε γίνεται να στοχεύσεις τη λέξη «Πλυντήριο» για να ανέβεις στα αποτελέσματα ενώ είσαι ζωγράφος. Θέλει λοιπόν, η λέξη ζωγράφος και λέξεις παρεμφερείς να επισημαίνονται μέσα στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
Ανανέωση
Πέραν του σωστού και λογικού περιεχομένου όμως, παίζει ρόλο και ο ρυθμός ανανέωσής του. Προσοχή, είναι πολύ ακριβής η φράση. Ο ρυθμός ανανέωσης. Το να ενημερώνεις την ιστοσελίδα σου, είτε με προϊόντα, είτε με σελίδες, είτε με άρθρα, είναι πολύ σημαντικό για το πως σε βλέπει μια μηχανή αναζήτησης.
Ρυθμός
Δεν αρκεί όμως αυτό. Είναι πολύ πιο SEO Friendly ο συγκεκριμένος ρυθμός ανανέωσης. Τι εννοούμε; Ανεβάστε κάποιο άρθρο. Αν έχετε ένα δεύτερο στην άκρη για να ανέβει, προσέξτε πριν το ανεβάσετε. Η Google -που είναι και η βασική μηχανή που στοχεύουμε- προτιμά να ανεβάσεις ένα άρθρο τη βδομάδα από το να ανεβάσεις τέσσερα άρθρα σήμερα και το επόμενο σε 1 μήνα. Καλύτερα ένα άρθρο την εβδομάδα (τέσσερα το μήνα) παρά 5 αυτό το μήνα και 1 τον επόμενο. Ναι, ίσως υπάρξουν φορές που δε θα έχετε τι να γράψετε. Δε χάθηκε ο κόσμος αν φύγει μια εβδομάδα χωρίς ενημέρωση. Αλλά καλό θα ήταν να μη παρατήσουμε την ιστοσελίδα μας.
Σε όλο μας το περιεχόμενο, πρέπει να στοχεύουμε λέξεις κλειδιά. Δεν έχει κανένα νόημα να ανεβάσουμε ένα άρθρο για τη κακοκαιρία που έρχεται ενώ το αντικείμενό μας είναι ο προγραμματισμός.
Πάρτε σαν παράδειγμα αυτό το άρθρο. Αφορά την Online προώθηση. Είναι ένα από τα κομμάτια που ασχολούμαστε σαν εταιρία. Είναι λογικό να ανέβει ένα τέτοιο άρθρο στο Blog μας. Εσάς σαν επισκέπτη, θα σας άρεσε σε μια σελίδα με αντικείμενο το Web Development να διαβάσετε Gossip, Ειδήσεις ή για το καιρό;
Σαν αρθρογράφος προσωπικά, θεωρώ ότι για τα Gossips υπάρχουν Gossip ιστοσελίδες, για τις ειδήσεις, ειδησεογραφικές και για τα αθλητικά, αθλητικές. Κάθε ένας στο δικό του τομέα λοιπόν, με σκοπό την καλύτερη πλοήγηση του επισκέπτη της εκάστοτε σελίδας.
Αυτό κάνει η Google, ευνοεί όσους προσέχουν τον επισκέπτη. Αρκετά όμως με το SEO. Μπορείτε άλλωστε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας κλείσουμε ένα τηλεφωνικό ραντεβού για περεταίρω ενημέρωση.
Adwords
Δε γίνεται να μην έχετε προσέξει ποτέ το σηματάκι διαφήμισης της Google σε ένα αποτέλεσμα.
Στη περίπτωση του Google Adwords η πληρωμή είναι αναπόφευκτη. Για να «χτυπήσεις» τον ανταγωνισμό σου, πρέπει να πληρώσεις περισσότερα.
Πως λειτουργεί όμως όλο αυτό;
Για να εμφανιστείς με αυτό το τρόπο ψηλά, στη πρώτη σελίδα της Google, υπάρχει ολόκληρο πλάνο που πρέπει να ακολουθήσεις πιστά. Έρευνα και ανάλυση για τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Η λογική πίσω από αυτό είναι η εξής.
Αν ο ανταγωνιστής Χ κάνει μια χορηγούμενη προώθηση Google με 1 λεπτό ανά κλικ, για να βγεις πάνω από αυτόν θα πρέπει να βάλεις 2 λεπτά ανά κλικ. Αυτό σημαίνει ότι η Google χρεώνει με βάση τα κλικ που θα δεχτείς μέσω της διαφήμισής της. Σε μια «Δημοπρασία» λοιπόν, όποιος δώσει τα περισσότερα, εμφανίζεται πιο ψηλά.
Παράδειγμα
Είναι προφανές λοιπόν, ότι το να πάρεις τη πρωτιά στη φράση «Κατασκευή Ιστοσελίδας» είναι πολύ δύσκολο και το κόστος μπορεί να καταλήξει πολύ υψηλό. Σε αυτή τη περίπτωση ζυγίζουμε τις καταστάσεις και αποφασίζουμε. Αν κερδίσω έναν πελάτη και πληρώνω για παράδειγμα 20 λεπτά ανά κλικ για να περάσω τους ανταγωνιστές μου, θα έχω ένα σεβαστό κέρδος; Μια απλή ιστοσελίδα μιας σελίδας που κοστίζει 200€ για παράδειγμα. Έχω μέσω Google 30 επισκέψεις. Αυτό μεταφράζεται σε 6€. Αν στα 6€ κλείσω έναν πελάτη για ιστοσελίδα 200€, μένουν 194€ για όλα τα υπόλοιπα έξοδα. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό δε τίθεται θέμα κέρδους, αλλά διαπραγματεύεται ακόμα το θέμα «Να με μάθει ο κόσμος». Όποιος έχει επιχείρηση λοιπόν, ξέρει πολύ καλά ό,τι θα χρειαστούν θυσίες για να σε μάθει ο κόσμος και να αποκτήσεις πελάτες. Αρά ναι, ίσως να αξίζει η επί πληρωμή προώθηση σε αυτή τη περίπτωση.
Για να είμαστε ξεκάθαροι. Η χρέωση του 1 λεπτού ανά κλικ αλλά και τα 20 λεπτά, είναι απλά παραδείγματα. Το κόστος μπορεί να φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα. Ανάλογα τη λέξη κλειδί δεν αποκλείεται να φτάσει 10 και 15€ ανά κλικ, ανάλογα τον ανταγωνισμό. Εννοείται ότι στα 15€ ανά κλικ για μια δουλειά των 200€, δε τίθεται θέμα συμφέροντος. Αν δεν υπάρχει τεράστιο Budget, δε προχωράμε σε μια τέτοια κίνηση.
Συμπέρασμα
Η Google είναι ο καλύτερος συνεργάτης. Η πρώτη σελίδα Google, είναι σχεδόν πάντα το ζητούμενο. Μπορούμε ανά πάσα στιγμή να περιμένουμε εξέλιξη μέσω της Google. Πρέπει όμως να είμαστε προσεχτικοί όσο δε πάει. Αν μπεις σε μαύρη λίστα της Google, δύσκολα θα βγεις. Πρέπει λοιπόν όλα να γίνουν με ιδιαίτερη προσοχή και προτείνεται πάντα ένας επαγγελματίας για να κάνει τέτοιου είδους εργασία.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Τηλέφωνο: +306945357494
Email: info@allforweb.gr
Facebook: All For Web
Instagram: @allforweb.gr